“شورای همکاری خلیج” نباید به اتحادیه ای بزرگتر تبدیل شود
اول، مطمئن نیستم منشور “شورای همکاری خلیج” صراحتا بر اتحاد سیاسی کشورهای عضو تاکید کرده باشد. به نظر من این شورا از ابتدا بر اساس ایده همکاری شکل گرفت، نه اتحاد. از آنجا که کلمه “همکاری” در نام سازمان آمده، خود نشانگر آن است که کشورهای عضو باید به نوعی مستقل باقی بمانند. همکاری، آن [&he